Anda sedang mencari agen Shaklee di kawasan Ipoh ataupun Taiping? Dan anda mahu dapatkan produk Shaklee dengan segera?

Saya perkenalkan rakan niaga saya di kawasan sana. Nama beliau Balqisy. Seorang ibu muda yang komited menjalankan bisnes Shaklee sejak 2 tahun lepas. Beliau juga merupakan pengguna tegar Shaklee. Jadi, tiada masalah untuk beliau berikan konsultasi dan cara pengambilan terbaik buat anda.

Sekiranya anda ingin mendapatkan produk Shaklee dengan segera, hubungi terus rakan saya ni. Beliau akan buat penghantaran terus kepada anda. Beliau sentiasa memberikan khidmat terbaik untuk memastikan pelanggan menerima produk dengan cepat dan dalam masa yang sama memberikan konsultasi yang baik mengikut situasi pelanggan bagi memastikan kesan yang optimum.

Jadi, jangan segan-segan untuk hubungi Balqisy. Hubungi beliau terus di talian ini :-

Facebook : Balqisy Ilanie Abu Bakar

Instagram : qisygiggsy

 Call/SMS/Whatsapp : 012-6544373

{ 0 comments }

Ramai wanita yang ada masalah kulit tumit pecah dan merekah. Kadang-kadang kita terlalu sibuk sampai terlupa tentang kesihatan kulit kaki dan tumit kita. Dibiarkan kering, tidak dibelai dan tidak diberi perhatian seperti kulit muka.

Rutin seharian kita terlalu banyak menggunakan kaki. Dari saat kita bangun tidur, sehinggalah kita tidur semula. Kaki banyak berjasa kepada kita terutamanya tapak kaki. Sepanjang hari kita berjalan menggunakan kaki. Jadi, tak mustahil kulit kaki dan tumit kita menjadi kasar, merekah dan akhirnya pecah.

Sebagai insan yang menghargai nikmat tubuh badan yang Allah bagi, dah semestinya kita mesti menjaga kesihatan keseluruhan tubuh badan kita termasuklah kulit kaki dan tumit. Walaupun nampak macam remeh, tapi kalau kulit kaki kita lembut dan tumit kita elok, tentu ‘confident level’ kita lebih tinggikan? Kita sendiri pun rasa lebih selesa dengan kaki kita sendiri.

Herbal Blend, Krim Hebat Lembutkan Kulit Kaki serta Hilangkan Tumit Pecah dan Merekah.

Herbal Blend sangat-sangat membantu dalam menyelesaikan masalah kulit kaki kering dan melicinkan tumit kaki yang merekah. Saya sendiri pun amalkan setiap kali lepas mandi. Alhamdulillah kulit kaki saya yang dulu sangat kering dan tumit yang merekah-rekah sampai rasa kasar macam kertas pasir, sekarang dah mula lembut dan rata. Tak sabar saya nak tunggu kulit kaki saya licin!

Tumit dan buku lali saya memang kasar. Kalau pakai stokin kaki, rasa kesat dan tersangkut-sangkut pada benang-benang stokin. Cepat berbulu stokin tu jadinya. Tapi sekarang, alhamdulillah. Dah tak ada dah tersangkut-sangkut tu.

Ini pula testimoni salah seorang customer yang amalkan herbal blend dengan konsisten setiap hari. Tengoklah tumit kaki dia. Makin cantik kan?

Satu tiub ni boleh tahan lama. Dan boleh guna untuk macam-macam lagi. Untuk gatal-gatal, ruam bayi, kulit kasar, kecutkan jerawat, melecur, hilangkan parut dan nak jadikan sebagai losyen pun boleh. Dan yang paling penting ianya diperbuat daripada bahan semulajadi dan bebas paraben (bahan yang boleh menyebabkan kanser).

Jadi, apa tunggu lagi. Dapatkan kulit kaki yang lembut dan tumit yang licin dengan herbal blend sekarang! Satu tube hanya RM29 sahaja. (harga tidak termasuk kos penghantaran).

Cara nak order mudah sahaja, SMS/whatsapp saya cepat-cepat di 0196698505 (Nurul)

{ 0 comments }

Cara Merawat dan Mencegah Penyakit Tibi (TB) Agar Tidak Berjangkit

by Akmal Azmi

Kita selalu dengar tentang penyakit Tibi (TB), tapi setakat mana kita tahu tentang TB? Penyakit biasa-biasa atau serius? Jom baca. TB atau bahasa saintifiknya Tuberculosis, dikenali sebagai batuk kering. Ya, TB adalah penyakit batuk kering. TB sangat bahaya, mudah berjangkit dan jika dibiarkan boleh membawa maut. Fuh, memang bahaya! Punca dan Cara Jangkitan TB berpunca […]

Baca seterusnya →

4 Cara Mudah Kecutkan Bengkak Tonsil Agar Tidak Sakit Lagi Ketika Menelan

by MamaChrysalis

Mengalami sakit tekak ketika demam sering terjadi kepada orang dewasa mahupun kanak-kanak. Lazimnya, jika mengalami sakit tekak seperti ini, ia disebabkan oleh tonsil yang membengkak akibat jangkitan kuman. Setiap manusia mempunyai dua kelenjar dinamakan tonsil yang terletak di bahagian kiri dan kanan rongga mulut. Tonsil berfungsi untuk menapis virus dan bakteria daripada masuk ke saluran pernafasan […]

Baca seterusnya →

Sembuhkan Luka Pembedahan dengan Cepat dan Elak Dijangkiti Kuman

by MamaChrysalis

“Luka pembedahan saya belum baik-baik lagi. Dah 2 bulan macam ni. Dah cuci banyak kali pun tetap sama. Macam mana nak sembuh cepat macam ni?” Kenapa Luka Lambat Sembuh? Banyak faktor yang menyebabkan luka pembedahan lambat sembuh. Bukan disebabkan cara membersihkan luka sahaja. Antara sebab yang lain, ‘bagaimana tubuh pesakit bertindakbalas dalam proses penyembuhan?’ Tindak balas […]

Baca seterusnya →

Cara Turunkan Kolestrol dengan Mudah Tanpa Menyakitkan

by MamaChrysalis

Apa itu Kolestrol? Kolestrol adalah lemak yang secara semulajadi dihasilkan oleh organ kita iaitu hati. Selain daripada dihasilkan secara semulajadi, kolestrol juga kita peroleh daripada pemakanan seharian. Setiap manusia memerlukan kolestrol untuk menjalankan fungsi badan dengan baik. Namun, sekiranya kolestrol ini berlebihan, ia akan mengundang risiko yang lebih tinggi untuk penyakit jantung. Bagaimana Nak Turunkan […]

Baca seterusnya →

Cara Nak Pilih Makanan Di Luar Tanpa Abaikan Misi Kurus

by MamaChrysalis

Bila hujung minggu, biasanya kita lebih banyak habiskan masa dengan keluarga kan? Saya lebih suka keluar makan dengan suami dan anak-anak. Terapi sebenarnya bila dapat makan-makan dengan family. Lagipun dulu, saya memang kaki makan. Pantang jumpa iklan makanan sedap-sedap. Mesti nak cuba. Tapi, bila sekarang ni tengah on diet, makanya aktiviti makan-makan yang agak extreme […]

Baca seterusnya →

Rahsia Awet Muda. Kekal Menawan Walaupun di Usia Setengah Abad

by MamaChrysalis

Saya pasti, ramai di kalangan kita yang takut dengan perkataan TUA kan? Bukanlah kita nak menidakkan proses kitaran semulajadi hidup manusia. Tapi, pernahkah kita terfikir, sejauh mana kita dapat menjalani kehidupan yang lebih baik di usia tua kita nanti. Cuba bayangkan, mana satu pilihan kita? A – Hidup sihat dan digelar nenek gojes di usia […]

Baca seterusnya →

Resepi Nugget Ayam Homemade yang Sihat untuk Anak-anak

by MamaChrysalis

Anak-anak saya memang suka sangat makan nugget. Cuma saya yang tak berapa suka bila terpaksa beli nugget yang ada di pasaran. Saya akan cuba seboleh mungkin untuk tak beli nugget yang biasa dijual di pasaraya. Bukan saya cerewet. Tapi entahlah. Mungkin perangai saya kot. Kalau boleh nak semua makanan yang anak-anak nak makan, saya nak […]

Baca seterusnya →

12 Makanan yang Bagus untuk Kuruskan Badan

by MamaChrysalis

Kebanyakan daripada kita, selalu beranggapan, “kalau nak kuruskan badan, tak boleh makan yang sedap-sedap”. Nasi tak boleh makan, roti tak boleh makan, kena makan oat je…. Samapai akhirnya, niat nak turunkan berat terpaksa dikuburkan macam tu je sebabnya “takut” tak dapat makan yang sedap-sedap. Hari ni, saya yang mempunyai pengalaman menurunkan sebanyak 16kg berat badan […]

Baca seterusnya →