Betapa leganya rasa dan hilang segala beban kerisauan yang ada di kepala, sebaik sahaja doktor mengesahkan ketulan yang ada di payudara telah kecut dan semakin mengecil.

Itulah harapan setiap wanita yang mempunyai masalah ketulan di payudara. Dengan penuh harapan, diharapkan ketulan itu bukanlah ketulan kanser yang menakutkan. Saya ingin bantu anda hilangkan rasa gusar, risau dan takut disebabkan ketulan yang tak diingini tu dengan berkongsi satu cerita tentang seorang wanita, yang saya kenali.

Wanita ini berkongsi cerita bagaimana beliau melalui detik-detik cemas dan sukar di dalam hidupnya apabila doktor mengesahkan terdapat 2 ketulan di payudaranya. Dan yang lebih menakutkan, bila beliau diajukan soalan begini,

“Puan, kalau ketulan itu adalah ketulan kanser, apa yang puan akan lakukan? Bagaimana puan akan hadapi situasi ini?”

Pertanyaan yang sukar untuk dijawab, bila ianya dilafazkan oleh seorang doktor di Klinik Payudara, tempat wanita ini melakukan proses biopsi ke atas dua ketulan yang ada di payudaranya.

Ikuti kisah benar wanita ini. Dan bagaimana beliau kini bebas dari ketulan yang mengerikan itu.

Siapa wanita ini dan apa yang dilaluinya?

Assalamualaikum,

saya Zamzakidah Binti Abdul Hamid ingin berkongsi satu pengalaman yang tak pernah terjangkau oleh fikiran saya pada suatu ketika dulu dan sebagai seorang wanita, sesiapa pun tidak inginkan apa yang pernah saya alami.

Pada Julai 2014, sudah hampir 3 tahun perkara ini berlalu. Tapi tak pernah saya lupakan dalan lipatan sejarah kehidupan saya apabila saya telah menerima ujian hebat dengan mengalami simptom-simptom menghidapi barah payudara. Allahuakhbar, betapa dunia saya terasa gelap seketika waktu itu.

Payudara beliau mengeluarkan lelehan darah kehitaman

Bermula dengan lelehan cecair yang berwarna merah kehitaman yang keluar dari ‘nipple’ payudara sebelah kanan adalah permulaan saya menyedari masalah yang saya hadapi. Bukan cecair biasa, tapi berdasarkan dari warna dan bau cecair tersebut confirm darah.

Pada yang tak boleh bayangkan macam mana rupanya, saya lampirkan sekali untuk anda. Tanpa rasa sakit atau ada bonjolan disekitar payudara, tiba-tiba boleh jadi macam ni. Boleh bayangkan tak perasaan saya masa tu? Memang sangat panik.

Inilah lelehan darah yang keluar dari payudara wanita ini.

Keesokkan hari, saya terus mendapatkan pemeriksaan di hospital yang berhampiran untuk mengenalpasti masalah yang saya hadapi walaupun ada perasaan takut juga sebenarnya. Hasil daripada pemeriksan dan imbasan ultrasound dan mammogram yang dijalankan oleh doktor pakar, terdapat 2 ketul ketumbuhan dikesan berada di ‘lower dan upper outer quadrant’ di sebelah kanan payudara saya.

Doktor terus menetapkan satu lagi tarikh untuk saya menjalankan ujian biopsi untuk mengambil sampel sebahagian tisu untuk mengenalpasti jenis ketulan tersebut. Dan hasil ujian itu, ketulan ketumbuhan pada payudara saya adalah sel bukan dari kumpulan kanser.

Alhamdulillah, tetapi doktor tetap mencadangkan kepada saya untuk menjalankan pembedahan untuk membuang kedua-dua ketulan ketumbuhan itu supaya ianya tidak menjadi potensi untuk terjadinya kanser payudara.

Bagaimana beliau tergerak hati mencuba Vivix dan apa terjadi selepas 3 minggu mengamalkannya?

Atas pandangan dan nasihat seorang sahabat, merangkap upline saya, VIVIX adalah satu-satunya alternatif dan usaha saya untuk mengurangkan risiko menghadapi sebarang kemungkinan sebelum hari pembedahan.

Dan setelah hampir 3 minggu konsisten mengamalkan Vivix, hari yang mendebarkan telah tiba. 21 Ogos 2014, sebelum ke dewan bedah saya di bawa sekali lagi untuk membuat pemeriksaan imbasan ultrasound.

Allahuakhbar !!! Ketumbuhan yang 2 ketul tu dah tinggal satu. Puas doktor mencari mana hilangnya yang seketul lagi. Confirm tak ada!!! Dan yang tinggal satu sahaja, itu pun saiznya dah semakin kecil dari saiz asal hari tu. (tak tau nak react macam mana..tapi nangis jugak la, sebab Allah permudahkan semuanya untuk saya).

Jadi, pembedahan tetap di jalankan juga untuk membuang satu sahaja ketumbuhan yang masih tinggal. Nasib baik la kan, kalau tak mesti kena tebuk 2 tempat. Alhamdulillah, saya selamat menjalani pembedahan yang tak sampai 1 jam pun operasinya.

 

Alhamdulillah. Satu daripada 2 ketulan di payudara telah hilang, dan yang satu lagi mengecil saiznya.

Begitulah kisah wanita ini. Saat menghadapi dugaan terbesar dalam hidup, alhamdulillah beliau kini kembali ceria dan sihat tanpa perlu berulang alik ke hospital seperti dulu. Kini beliau meneruskan pengambilan Vivix seperti biasa untuk mengelakkan perkara yang sama berulang lagi. Bagi beliau, kesihatan sangat mahal harganya.

Apa kata beliau selepas bebas daripada ketumbuhan di payudara?

Inilah Shaklee Story saya untuk tatapan semua. Untuk yang masih ragu-ragu dengan Vivix Si Tonik Ajaib, ini adalah kisah benar saya bersama Vivix. Bagaimana Vivix membantu saya menghadapi saat-saat kemurungan saya untuk seketika. Dan Vivix juga lah yang membuat saya kembali tersenyum gembira.

Terima Kasih Vivix Terima Kasih Shaklee.

 

Tentu anda rasa lega sangat-sangat dan gembira bila dapat menyahkan ketulan yang tak diperlukan dari payudara sendiri kan? Rasa macam beban besar atas kepala ni hilang. Dan tak perlu dah rasa takut lagi untuk dibedah atau menjalankan pemeriksaan lain.

Wanita ini telah mengalami situasi yang sama seperti anda. Dan akhirnya ketulan di payudaranya berjaya kecut dan semakin kecil dengan Vivix. Apa yang anda sedang risaukan, dah ada jalan untuk ikhtiar.

Bagaimana caranya kalau saya nak dapatkan Vivix ni?

Sekiranya anda ingin mendapatkan khasiat Vivix yang telah diakui keberkesanannya, boleh ikuti langkah-langkah di bawah.

Sebelum itu, ada tawaran menarik untuk anda. Untuk setiap belian 2 botol, anda akan dapat keahlian Shaklee percuma bernilai RM69 dan automatik dapat beli Vivix dengan harga ahli yang mana 30% lebih murah harganya. Yang paling menarik, bulan depan anda akan terima cash back daripada Shaklee. Jimat dan berbaloikan?

Kalau anda nak cuba sebotol dulu pun boleh. Harganya extra sikit. Untuk sebotol, harganya RM475. Kos penghantaran PERCUMA ke seluruh Malaysia, semua ditanggung oleh syarikat. Anda tak perlu keluarkan belanja untuk kos penghantaran.

 

CARA ORDER VIVIX SHAKLEE

Cara 1 – Anda boleh terus klik link ini —> 1 BOTOL VIVIX dan membeli secara terus dengan syarikat Shaklee. Penghantaran akan menggunakan khidmat GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan.

Cara 2 – Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan tentang Vivix atau ingin mendapatkan konsultasi tentang pengambilan yang paling tepat untuk situasi anda, boleh terus hubungi saya di talian di bawah. Kalau nak dapatkan Vivix 2 botol pun hubungi saya di nombor ni ye :-

Nurul
Call/SMS/WhatsApp: 019-6698505
Link direct ke whatsapp saya : www.wasap.my/60196698505

Bayaran untuk kedua-dua cara di atas boleh dilakukan dengan menggunakan cash, kad debit ataupun kad kredit.

 

Disclaimer : Suplemen Shaklee bukan ubat. Ia memberikan nutrisi yang sebaiknya kepada tubuh badan untuk lebih sihat dan dapat menjalankan fungsi tubuh dengan lebih baik.

 

Akhirnya-Selepas 3 Minggu Tiada Lagi Ketulan Di Payudara

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge