Kekejangan kaki sewaktu hamil, boleh dikatakan perkara biasa terjadi. terutamanya pada trimester kedua dan ketiga. Namun, gejala yang menyakitkan ini boleh dikurangkan dan sekaligus boleh dihilangkan. Jom kita ikuti pengalaman Puan Suhaida menangani masalah kekejangan kaki (cramp) semasa mengandung anak kedua beliau.

Puan Suhaida, mengalami kekejangan kaki hampir setiap malam. Dan ianya sangat menyakitkan. Walaupun Puan Suhaida minum susu setiap hari, namun setiap malam, lebih kurang jam 2-3 pagi, kakinya akan kejang dan rasa sakit ditarik-tarik sehingga dia rasa sangat terganggu.

Usaha Puan Suhaida selesaikan masalah kekejangan kakinya

Puan Suhaidah, dah mencuba pil kalsium dari farmasi hospital untuk atasi masalah cramp yang sangat teruk ni. Namun, setiap hari kakinya masih lagi kejang dan menyebabkan tidur malamnya terganggu. terjadi. Tak ada perubahan yang dia alami walaupun pil kalisum tu dah diambil dengan konsisten setiap hari dengan dos yang betul.

Kemudian, Puan Suhaida mencari pil kalsium lain di farmasi. Beliau mencuba pula suplemen kalsium brand X. Selepas konsisten mengikut dos yang ditetapkan, masih juga sama keadaannya. Tiada perubahan. Setiap malam masih menahan sakit kekejangan kaki. Dia jadi buntu.

Akhirnya, Puan Suhaida mengambil keputusan untuk mencuba Ostematrix Shaklee. Tiga hari pertama selepas ambil, kekejangan kaki masih berlaku. Tetapi kesakitannya semakin berkurangan dan lebih ‘ringan’. Selepas seminggu, cramp waktu malam tidak singgah lagi. Dan Puan Suhaida dapat tidur lebih lena.

Puan Suhaida makan Ostematrix dengan konsisten setiap hari sehingga dia melahirkan anak. Malah Ostematrix tu beliau makan sehingga sekarang. Dah 5 tahun pun berlalu. Puan Suhaida masih setia dengan Ostematrix Shaklee.

Satu sebab yang buat Puan Suhaida kagum dengan Ostematrix Shaklee ni, adalah kesannya yang cepat. Puan Suhaida ni dah 12 tahun jadi ahli farmasi. Jadi, beliau cuba mencari apa yang menyebabkan Ostematrix ni berkesan dengan cepat. Rupa-rupanya, Shaklee telah buat kajian terhadap Ostematrix dan menunjukkan yang Ostematrix ada ujian bioavaility. Ujian yang menunjukkan kadar penyerapan kalsium dalam badan kita.

ostematrix shakleeKadar penyerapan kalsium dari Ostematrix ditunjukkan dalam graf di atas. Graf menunjukkan kalsium dari Ostematrix Shaklee diserap dengan maksimum dalam masa 5 jam pertama selepas makan. Kerana itulah Ostematrix memberikan kesan yang cepat dan berkesan kepada badan. Untuk bacaan lanjut tentang ujian ni, boleh terus ke sini.

Jika Puan Suhaida telah akui kehebatan ostematrix Shaklee, kenapa tidak kita kan?

cara hilangkan kejang kaki semasa mengandung

Whatsapp “KEJANG KAKI” ke 0196698505 untuk saya berikan konsultasi berkenaan produk.

Cara Puan Suhaida Hilangkan Kejang Kaki Sewaktu Hamil

One thought on “Cara Puan Suhaida Hilangkan Kejang Kaki Sewaktu Hamil

  • 10 March 2017 at 10:04 am
    Permalink

    nielah pil kalsium yang saya paling percaya selami nie…
    pengalaman mengandungkan anak pertama dan kedua dulu betul-betul tak boleh dilupakan..

    kejang kaki boleh dikatakan setiap seminggu pasti 3-4 kali datang menyerang ..mengerikan betul walhal sudah pun minum susu setiap hari.

    mujur kehamilan ke 3 dan 4 saya dah bersama set hamil shaklee..alhamdulillah macam magic ..kejang kaki tidak pernah datang menyerang..sampai suami saya bagitau kenapa ndak pernah krem malam-malam masa hamil …rupanya gara-gara ostematrix shaklee…
    akhirnya dia pun konsisten makan hingga kini masalah kebas-kebas kaki nya pun dah kurang da hingga kini jarang dia merasa kebas-kebas tue hadir..

    ostematrix memang best giler…rugi sapa tak telan oste nie..

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge