Ramai wanita yang ada masalah kulit tumit pecah dan merekah. Kadang-kadang kita terlalu sibuk sampai terlupa tentang kesihatan kulit kaki dan tumit kita. Dibiarkan kering, tidak dibelai dan tidak diberi perhatian seperti kulit muka.

Rutin seharian kita terlalu banyak menggunakan kaki. Dari saat kita bangun tidur, sehinggalah kita tidur semula. Kaki banyak berjasa kepada kita terutamanya tapak kaki. Sepanjang hari kita berjalan menggunakan kaki. Jadi, tak mustahil kulit kaki dan tumit kita menjadi kasar, merekah dan akhirnya pecah.

Sebagai insan yang menghargai nikmat tubuh badan yang Allah bagi, dah semestinya kita mesti menjaga kesihatan keseluruhan tubuh badan kita termasuklah kulit kaki dan tumit. Walaupun nampak macam remeh, tapi kalau kulit kaki kita lembut dan tumit kita elok, tentu ‘confident level’ kita lebih tinggikan? Kita sendiri pun rasa lebih selesa dengan kaki kita sendiri.

Herbal Blend, Krim Hebat Lembutkan Kulit Kaki serta Hilangkan Tumit Pecah dan Merekah.

Herbal Blend sangat-sangat membantu dalam menyelesaikan masalah kulit kaki kering dan melicinkan tumit kaki yang merekah. Saya sendiri pun amalkan setiap kali lepas mandi. Alhamdulillah kulit kaki saya yang dulu sangat kering dan tumit yang merekah-rekah sampai rasa kasar macam kertas pasir, sekarang dah mula lembut dan rata. Tak sabar saya nak tunggu kulit kaki saya licin!

Tumit dan buku lali saya memang kasar. Kalau pakai stokin kaki, rasa kesat dan tersangkut-sangkut pada benang-benang stokin. Cepat berbulu stokin tu jadinya. Tapi sekarang, alhamdulillah. Dah tak ada dah tersangkut-sangkut tu.

Ini pula testimoni salah seorang customer yang amalkan herbal blend dengan konsisten setiap hari. Tengoklah tumit kaki dia. Makin cantik kan?

Satu tiub ni boleh tahan lama. Dan boleh guna untuk macam-macam lagi. Untuk gatal-gatal, ruam bayi, kulit kasar, kecutkan jerawat, melecur, hilangkan parut dan nak jadikan sebagai losyen pun boleh. Dan yang paling penting ianya diperbuat daripada bahan semulajadi dan bebas paraben (bahan yang boleh menyebabkan kanser).

Jadi, apa tunggu lagi. Dapatkan kulit kaki yang lembut dan tumit yang licin dengan herbal blend sekarang! Satu tube hanya RM37.50 sahaja. (harga tidak termasuk kos penghantaran)

Cara nak order mudah sahaja, SMS/Whatsapp saya cepat-cepat di 019-6698505 (Nurul).

Krim Hilangkan Tumit Kaki Merekah dan Pecah dengan Cepat

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge