Saya pasti, ramai di kalangan kita yang takut dengan perkataan TUA kan? Bukanlah kita nak menidakkan proses kitaran semulajadi hidup manusia. Tapi, pernahkah kita terfikir, sejauh mana kita dapat menjalani kehidupan yang lebih baik di usia tua kita nanti.

Cuba bayangkan, mana satu pilihan kita?

A – Hidup sihat dan digelar nenek gojes di usia 60 tahun

Ataupun…

B – Hidup serba serbi sakit dan tak dapat menguruskan kehidupan sendiri yang lebih baik. Malah mungkin menyusahkan orang lain kerana terpaksa menguruskan kita.

Apa pun pilihan yang kita buat, ianya adalah untuk diri kita sendiri.. Untuk kehidupan masa depan kita.

Kali ni, saya nak kongsikan, rahsia kekal awet muda walaupun umur dah mencecah separuh abad. Dah bergelar nenek dah pun.

Saya yakin, ini impian setiap wanita. Ingin sihat, kekal cantik dan menawan walaupun umur semakin meningkat.

  • Rasa sihat dan boleh buat perkara yang disukai
  • Kulit semakin cantik tanpa jeragat dan kedutan yang banyak
  • Rupa paras kelihatan lebih muda dari usia sebenar
  • Dan yang paling best, bila berjalan dengan anak, orang cakap tu adik kita.. Best kan!

tips-kekal-awet-muda

19 tahun yang lalu umur 30an rasa cam 50an..dah jadi pengamal shaklee umur 50an badan rasa ringan je macam 30an dan bebas dari sebarang penyakit setakat ni hatta penyakit keturunan.

Alhamdulillah…sy bersyukur kerana guna produk dengan kefahaman yang jelas menyebabkan saya jd pengguna berdisiplin selama 19 tahun.

Sekadar berkongsi aging gracefully with Shaklee, sekiranya ini suatu yang baik dan memberi manfaat pada yang lain…pada sy amat bersyukur dipertemukan dengan Shaklee.

~Puan Khadijah Mohd Zin, 54 tahun Pengguna tegar Shaklee 19 tahun ~

rahsia-awet-muda

Daripada perkongsian Puan Khadijah, beliau mula mengambil Shaklee pada usia muda. Sejak 19 tahun yang lepas. Maknanya masa tu umur beliau 35 tahun. Dan antara suplemen yang konsisten dan menjadi rutin Puan Khadijah sejak dulu ialah :-

  1. ESP
  2. Vita-Lea
  3. Vitamin C
  4. B Complex
  5. Alfalfa Complex

Dan beliau mula mengambil, beberapa suplemen lain sebagai tambahan seperti Omega Guard, Vitamin E, Vivix, GLA Complex & Collagen Powder. Dan yang paling utama, beliau mengamalkan ESP setiap hari tanpa miss. Katanya ESp ni umpama ‘ibu vitamin’.

awet-muda

Kunci utama yang Puan Khadijah amalkan adalan KONSISTEN. Hasil konsisten mengamalkan suplemen Shaklee selama 19 tahun, lihatlah kesannya. Bukan sahaja tahap kesihatan beliau makin baik, malah kekal muda walaupun usianya mencecah separuh abad. Kini, usia hanyalah sekadar nombor. Hidup lebih sihat & lebih muda dengan Shaklee.

awet-muda-dengan-shaklee

Inilah gambar terbaru Puan Khadijah bersama anaknya yang berumur 18 tahun. Nampak macam kakak & adik kan?

Jika anda juga ingin merasa usia ‘tua’ seperti Puan Khadijah, mulakanlah amalkan suplemen Shaklee (bukan suplemen lain ye) daripada sekarang.. Di usia 30 an ni.. Bukan tunggu dah 50 tahun baru nak mula.. Dan ingat. kuncinya adalah KONSISTEN!

Saya dah pun mulakan langkah saya, anda bagaimana?

Perlukan guide & consultation daripada saya?

Terus hubungi saya di :-

Facebook : Chrysalis Nurul

Call/ SMS/ Whatsapp : 0196698505

 

Rahsia Awet Muda. Kekal Menawan Walaupun di Usia Setengah Abad

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge